Treceți la conținutul principal

Vampirii energetici-Cum poti recunoaste un vampir energetic?

                                                                         
Astazi ,mi-am propus sa vorbesc despre un "atac invizibil" pe care il simtim fiecare dintre noi,atac care poate veni din partea unui coleg de serviciu,a unei vecine,a unui prieten,sau a unei rude apropiate.
Acest atac,de obicei nu este facut in mod voit deoarece persoana nu realizeaza ca este un "vampir energetic" si cat rau poate face altora.
 De exemplu,in cazul meu,la locul de munca am o persoana care doar prin simpla prezenta,exprimarea nemultumirilor zilnice,spiritul de victimizare,reuseste sa te faca sa te simti "golit de energie".Aceasta persoana este un vampir energetic!
 Acum nu va imaginati ca vampirul energetic este un fel de vampir asemeni vampirilor pe care ii vedem in filme,nu,denumirea de vampir energetic se aplica acelor persoane care se hranesc cu energia ta.
 Acesti oameni sunt practic nesatui atat material,cat si emotional.
Indiferent cata atentie,timp,sau bani le dai,mai vor inca ceva in plus.Daca incerci sa-i faci sa se simta bine,se opun si se cramponeaza in problemele lor.Nu sunt in stare sa se bucure,sa iubeasca,sa fie binedispusi,si atunci cauta sprijin la cei din jur.
Uneori dau impresia ca sunt veseli sau chiar optimisti,dar,sub aceasta aparenta,campul lor de forta actioneaza ca hartia de prins muste.                          
  Imi amintesc ca,in copilarie,o vecina obisnuia sa se planga mamei mele pentru viata dificila ce o avea alaturi de sotul ei,iar mama o asculta cu empatie de fiecare data incercand sa o incurajeze.
Interesant este ca la scurt timp dupa ce aceasta vecina pleca,mama isi schimba dispozitia,se simtea deprimata si avea nevoie de mai multe ore de odihna.Intr-o zi,si-a dat seama ca ceea ce facea aceasta vecina(prin faptul de a-i vorbi mamei zilnic despre problemele ei) o faceau sa-si piarda energia si sa nu mai gandeasca pozitiv.. Bine,pe atunci,in anii 90' nu stia ea despre vampiri energetici,dar si-a dat seama de efectul daunator al  "acestor oameni",explicandu-i cu tact ca ar vrea sa vorbeasca si despre lucruri pozitive,nu doar despre cele negative.
    Abia recent,am aflat ca mama avea de-a face cu un "vampir energetic",tocmai de aceea,vreau ca  pentru o vizualizare mai clara a profilului unui vampir energetic sa va ofer cateva indicii :

                                                                         


Se plange la nesfarsit de probleme
Cand vorbeste cu cineva la telefon, ori te intalnesti cu el pe strada si vrei sa ai o conversatie, vampirul vorbeste nu despre lucrurile pozitive din viata lui, ci incepe sa se planga de toate nenorocirile din lume, deprimandu-i pe cei din jur: “Seful meu este un tampit, am probleme cu spatele, analizele nu mi-au iesit bine, iar s-a scumpit benzina, copiii ma supara etc.”
                                                               
Isi plange de mila in fiecare zi
Persoana face pe victima, cerand mila celor din jur si obligand astfel interlocutorii sa-si foloseasca energia pozitiva pentru a-i imbunatati starea de spirit.


Unii psihiatrii sunt de parere ca vampirii energetici se impart in două categorii: cei aroganti și nesuferiti si cei simpatici și prefacuti. Am putea vorbi despre zeci de indicii care pot conduce spre profilul unui vampir energetic,insa nu am enumerat decat doua,ar fi interesant sa aflati mult mai multe indicii facand personal cercetari.
  In final,as vrea sa spun ca singurul dar pe care i-l poti face unui astfel de energofag este sa-l determini sa recunoasca faptul ca este si el ca toti oamenii,capabil,si ca nu se afla in cea mai disperata situatie. Iar acest lucru nu-l poti face prin cuvinte,ci prin atitudine si actiune.              
Ajuta-l sa stea pe propriile-i picioare si sa traiasca folosindu-si energia si nu neputinta.
Nu ajuti un alcoolic cumparandu-i bautura si un drogat cumparandu-i droguri.Este nevoie de altceva si de cineva cu un orizont mai larg decat al lui.
Daca devine umil,aminteste-i ca este puternic.Poate invata din ceea ce vede in jur,iar Universul il invita sa isi descopere forta interioara.Nu-l priva de lectia pe care o poate primi si nu te lasa prins in capcana unui vampir energetic.
Daca te afli o perioada de timp in prezenta unui asemenea om,incearca in primul rand sa te simti bine,indiferent de ceea ce spune sau face el. Si nu-ti sacrifica fericirea pentru indispozitia lui.
 Nimeni nu vrea sa fie energofag si nimeni nu e asa din nastere.
"Tot ceea ce este in afara ta depinde de ceea ce se intampla in interiorul tau!"
                                                                                 
                                                                     




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Reincarnarea,"un adevar tinut sub cheie" chiar de biserica

Revin cu un articol pe care in urma cu un an,l-am sters de pe acest blog,astazi reeditandu-l intr-o "nuanta mai captivanta" ce sper sa va atraga. Cine suntem? De unde venim? Sunt intrebari clasice dar profunde ce se afla in mintea si pe buzele miliardelor de oameni ai acestei planete. Unii sunt de parere ca insasi existenta noastra se datoreaza hazardului si evolutiei. Altii,cred ca Dumnezeu ne-a creat,insa datorita pacatului Adamic,astazi experimentam suferinta ca si consecinta a pacatului pe care primii nostri parinti umani,Adam si Eva,l-au comis. Insa,un numar impresionant de oameni,cred cu convingere ca existenta noastra este rezultatul deciziei noastre:"cand am venit pe acest Pamant,am ales",cu alte cuvinte,am ales sa ne reincarnam intr-un corp carnal,pentru a experimenta,a invata,a evolua traind intr-un mod mai intelept si luand decizii mai intelepte decat in viata anterioara pe care am trait-o. Bine,vor spune unii,"dar eu nu-mi amintesc sa fi lua

Intrebari legitime despre reincarnare

Nu voi relua in amanunt ideea reincarnarii,pentru ca despre acest fapt am mai scris detaliat in articolul "Reincarnarea -un adevar tinut sub cheie chiar de biserica". Astazi mi-am propus sa abordez ideea reincarnarii din perspectiva numeroaselor intrebari pe care multi dintre voi le aveti. 1)Cum se produce reincarnarea? Reincarnarea nu are loc imediat dupa ce murim si nu vom avea acelasi corp sau aceeasi identitate pe care am mai avut-o. Perioada intre moarte si reincarnare poate fi ,in functie de caz,scurta sau nu (in medie: cam 100-200 de ani). Spiritele inferioare revin mai repede decat cele mai "evoluate".. Important de retinut este ca nimeni nu poate "sari" peste acest lucru, reincarnarea este inevitabila (in cazul in care mai avem de invatat ceva sau in cazul in care mai avem de "platit" ceva).  Ne reintoarcem singuri? NU!Intotdeauna reintoarcerea se va face in grup,astfel incat "calatoria temporara" in planul fizic sa-s

HAARP- acum si in Romania!

  Astazi,mi-am propus sa scriu  despre  HAARP, desi as fi vrut sa scriu despre proiectul Blue Beam sau experimentul Philadelphia.De ce am ales sa vorbesc despre HAARP?Aflandu-ma in mijlocul de transport in comun,fara sa vreau am auzit o discutie interesanta intre doua doamne,trecute de 50 de ani. - Eu cred ca astia fac experimente cu natura,ceva se intampla. -Sa stii...cred ca si inundatiile astea sunt rezultatul experimentelor,am trait atatia ani si n-am vazut niciodata asa ceva.     Recunosc ca discutia lor incepuse sa-mi placa,cu atat mai mult ca,imi petrec foarte timp timp,citind si documentandu-ma despre tehnologia militara HAARP,pacat ca a trebuit sa cobor:) Oamenii,indiferent de mediul social,nivelul de educatie si instruire,zona unde se afla,inteleg foarte bine ca ceva se intampla cu mediul din jurul lor,insa foarte putini sunt dispusi sa se informeze,poate si pentru faptul ca la un moment dat,te izbesti de ceea ce numim:"Teoria Conspiratiei".  In urma cu cativ